Mit találsz itt?

Egy amatőr játékos gondolatait a Xbox360 játékokról.

Utolsó kommentek

Nyári gamerscore vadászat

2009.06.18. 15:00 | Terrance | 4 komment

Címkék: xbox live xbox360

Amikor az előző bejegyzést írtam, fogalmam sem volt róla, hogy hamarosan próbára tehetem magam a gyűjtögetésben. Habár valószínűleg mélyvíz lesz ez nekem, de beneveztem az Xbox VIG fórumán szerveződő "Nagy nyári gamerpontvadászatra", ami június 19. éjfélkor indul. A jelenleg nevezett kb 40 induló 1 hónapon keresztül nyúzza majd a játékokat, hogy a lehető legtöbb gamerscore-hoz jussanak.

Nem adok magamnak túl sok esélyt, igazából a tisztes helytállás a célom. 2000 pont esetén már nyereményt sorsolnak, abba a körbe illene bekerülnöm. No nem mintha az ajándékra hajtanék, azzal az eredménnyel régi játékokat lehet nyerni, a szervező srác talán a saját polcáról ajánlotta fel őket. Mindenképpen szép tőle, mégha az indulók jórészét valószínűleg nem ez mozgatja.

No de kik is az ellenfelek? Jóhéhányan keményen zúzzák a controllert. Gyanítom, hogy van közöttük néhány főállású HC gamer. Viszont olyanok is, akik bevallottan csak kapcsolatok építése végett csatlakoztak. No de hogy is állok köztük? Lenyomoztam és remélem nem bánják, hogy - még a verseny előtt - névvel és arccal publikálom őket:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://recreationgamer.blog.hu/api/trackback/id/tr351193137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sepsta75 2009.06.18. 17:20:08

hehe,ez jó lett,kösz a blogot.

Terrance 2009.06.18. 23:04:40

Baszki benéztem a kulcsgyűjtögetést a Fable II-ben és kiszedtem egy acsit, amit csak a verseny alatt akartam. Eggyel több kulcsom volt, mint számoltam.

matareseklan 2009.09.07. 11:31:22

186180 GS??????
Mit csinál ez? 0-24-ig játszik?
süti beállítások módosítása