Mit találsz itt?

Egy amatőr játékos gondolatait a Xbox360 játékokról.

Utolsó kommentek

The Elder Scrolls 4: Oblivion - idősek is elkezdhetik

2008.07.23. 16:08 | Terrance | Szólj hozzá!

Címkék: oblivion xbox360

Egy örökérvényű, de régebbi darab. Olyannyira, hogy aki esetleg az utóbbi időben ruházott be X360-ba elképzelhető hogy nem hallott róla. Márpedig egy RPG fannak kötelező a beszerzése. Magamat annak tartva megvásároltam a játékot úgy másfél éve. Boldogan kezdtem a kalandba és az első adandó alkalommal ott is hagytam a fő történetszálat. Kalandozni kezdtem a játék hatalmas térképén, zsiványok tanyáit, goblinok odvait fosztottam ki válogatás nélkül. Közben benéztem néhány városba, kisebb küldetéseket vállaltam el. Valahol a törvénnyel is összeütközésbe kerültem, így oda már nemigen mehettem anélkül, hogy a rend -elég tápos- őrei ne támadjanak rám.

Néhány alkalom után ráébredtem: baszki ez világ hatalmas, a lehetőségek végtelennek tűnnek. (Persze nem azok.) Napokat játszhatnék megállás nélkül, főleg ha nem csak a történetszálat, hanem a saját fejemet is követem. A játékélmény ráadásul kitolható, az Xbox live piactérről expansion pakkok tölthetők le. Így aki már minden bokor alá benézett az alapjátékban, újabb kalandok elé nézhet, ha hajlandó a zsebébe nyúlni.

A játék egyébként nagyon komolyan össze van rakva, igazi élő univerzumba csöppenünk. Egy esetben útonállók támadtak meg hárman. Kettőt legyűrtem, de a harmadik kemény diónak bizonyult, ezért menekülőre fogtam. Szerencsére közel voltam egy város kapujához, volt esély a menekülésre. A városkapunál kapuőrök, egyéb tébláboló pógárok lézengtek. Amint meglátták az engem üldöző gazfickót, azonnal nekiestek és könnyedén lekaszabolták. Ez nagyon tetszett.

Ha esetleg a játékba co-op módot is applikáltak volna valahogy (bár ötletem sincs hogy nézne ki), zseniális volna. A grafika a kornak megfelelő, sőt egy hegytetőről szétnézve igazán szép látvány fogadhat.

Cseppet sem csúnya: 

 

Melegen ajánlom időmilliomosoknak, RPG rajongóknak de leginkább e kettő halmaz metszetének (habár ők már biztos végigjátszották). Kinek nem ajánlom? A magas fordulatszámon pörgő, multiplayer vérengzést kedvelő játékosoknak. Van ilyen ismerősöm, neki a versengés a vérében van, nem volt neki való a játék. Le is tette hamar.

Pontszám: 7.5/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://recreationgamer.blog.hu/api/trackback/id/tr9581977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása