Mit találsz itt?

Egy amatőr játékos gondolatait a Xbox360 játékokról.

Utolsó kommentek

Dead Space

2009.07.17. 12:30 | Terrance | 1 komment

Címkék: horror xbox360 dead space

Erről a játékról már számtalan teszt született, valószínűleg mindent leírtak róla, amit le lehetett. Nem is szoktam mainstream játékokról írni, de a Dead Space-ről annyira jó véleménnyel vagyok, hogy szeretném megerősíteni a kiváló teszteredményeket: gyönyörű grafika, jó kezelhetőség, kitűnő sztori. Eléggé kötött és lineáris a végigjátszás, de ez nem hiba, nem is lehetne másként. Magyar felirat elérhető, így mindenki maximálisan kiélvezheti a nagyon erős történeti vonalat.

Egy részt szeretnék kiemelni, ami nagyon tetszett: Amikor először lépünk ki vákumba, az űrhajó egy sérült részében, nincs más hang, csak az oxigénpalackunk a szkafanderen belül, egy sérült vezetékből buborékok formájában szivárog az oxigén (vagy valami gáz) és mivel hiányzik az űrhajó fala, rálátunk a közeli bolygóra. Na ez a rész nagyon hangulatos [kép], innentől éreztem igazán, hogy a végtelen űrben vagyok, egy halott űrhajón.

Szerintem a legjobb túlélő-horror játék Xbox 360-ra. Aki nem iszonyodik az Alien filmektől vagy a hideg űrtől és véletlenül kihagyta, annak kötelező darab, sürgősen pótolja!

Pontszámom: 9/10

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://recreationgamer.blog.hu/api/trackback/id/tr901251220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matareseklan 2009.07.21. 09:23:30

Hang, grafika, játékélmény, mind kitűnőre vizsgázott. Egyesek azt hozzák fel a játék gyengeségének, hogy ugyanazok a pályák (történetileg egy űrhajón vagyunk, és néha visszamegyünk egy-egy korábbi helyszínre), de ez marhaság, én már kétszer végigvittem a játékot, és alig tűnik fel.

Egy kis előzetes a játékhoz: www.xpress.hu/dvd/film.asp?FILMAZ=9885&VID=066-246382035-36437522407275182
süti beállítások módosítása