Mit találsz itt?

Egy amatőr játékos gondolatait a Xbox360 játékokról.

Utolsó kommentek

A nyári gamerscore vadászat első hete

2009.06.25. 13:30 | Terrance | Szólj hozzá!

Hát nem állok jól. Hiába a Fight Night Round 3, hiába a Dash of Desctruction című ingyenes XBLA csoda (ebből fél óra alatt kiszedhető a 190 pontnyi off-line acsi), az élboly már 3000 pont körül jár, míg én 4 nap játék után 22. helyen szerénykedek 850 pontommal. Ennyi pontot amúgy sosem szereztem ilyen rövid idő alatt, elég jó teljesítmény, de a versenyen kőkemény profikkal van dolgom. Tegnap kora délután, amikor én ugyebár dolgoztam, vagy 15-20 versenyző gyűrte a boxot.

Ennek megfelelően újra definiáltam a célom és nemcsak a 2000 pontra hajtok (az azért szerintem meglesz), hanem a mezőny első felében, a 20. hely előtt kéne végezni.

A dobogón ezek az arcok tanyáznak. A napszemüveg kötelező, az éjszakába nyúló játék következményeként a szemek véreresek, nem bírják a fényt:

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://recreationgamer.blog.hu/api/trackback/id/tr541207541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása