Mit találsz itt?

Egy amatőr játékos gondolatait a Xbox360 játékokról.

Utolsó kommentek

Mass Effect - egy úr az űrből

2008.11.03. 17:30 | Terrance | Szólj hozzá!

Címkék: xbox360 mass effect

A Mass Effect című szoftver utolsó küldetésénél járok és már előre sajnálom hogy hamarosan befejeződik az űrkalandom. Szerintem nagyszerű ötlet volt a fejlesztőktől ez az űrbeli környezetbe helyezett RPG. Nekem a csillagtérképen való navigálás és az alatta hallható hangulatos zene a réges-régi PC játékok emlékét hozta fel. Wing Commander, Elite, Xwing stb. Mai szemmel szánnivaló grafikával bírtak, de hosszú napokig / hetekig lekötötte az embert. De vissza a jelenbe: a játék tactical shooter része is jól eltalált lett volna, ha időről időre nem felejtették volna el a parancsainkat a társak. Néha többször is kellett őket utasítani, hogy maradjanak fedezékben és lőjenek onnan, míg én akciózok. Az életszerű szerepjátékban emberekkel és idegen fajtájú lénnyel is összemelegedhetünk, de erről nincs személyes tapasztalatom, én az intergalaktikus, fajok közti párosodásig még nem jutottam el, túl későn szedtem össze az ehhez szükséges mellékszereplőt. Nem tudom vajon az utolsó küldetés után még lesz-e erre lehetőségem?

A játékról minden érdemlegeset leírtak már a magazinok és a blog témája inkább a kevéssé ismert / régi / olcsón beszerezhető játékok bemutatása. Itt rögtön két linket tudok ajánlani, bővebb tesztekért:

ogi.hu

xboxhq.hu

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://recreationgamer.blog.hu/api/trackback/id/tr91747748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása