Hát bekövetkezett. A gépem 2007 februárjában szereztem be, az még bőven az a generáció, amelyet sújt a három piros led kigyulladása által jelzett hűtéshiba. Körülnéztem a neten és azt találtam, hogy ilyenkor: “A túlmelegedés miatt az alaplap vetemedik. A forrasztási pontok ezálltal elpattannak és az érintkezés az alaplap és a processzor között megszünik.”
Nohát nincs mit tenni, szervizeltetni kell. Ezt a Microsofttal is lehet intézni, amennyiben garanciális a masina, szóval hívtam az ügyfélszolgálatukat December 30-án, kedden. Ők riasztják a UPS futárszolgálatot, akik viszi a gépet Németországba (!) az európai repair centerbe. Cca másfél-két hét alatt fordul meg a csomag állítólag.
Nos nálam úgy kezdődött az együttműködés, hogy a futár egy hétig nem jött. Ekkor telefonáltam, hogy már ne is jöjjön a lakcímemre, mert immár egész nap dolgozom, úgyhogy jöjjön a munkahelyre a szállítólevéllel együtt (ami nélkül nem viszi el csomagot). A sürgetés hatására aznap megjött a futár, persze szállítólevél nélkül. Ennél a pontnál elkezdett egymásra mutogatni a MS és a UPS, de mielőtt kitalálták volna, hogy ki a húnyó, én kértem egy új szállítást, egyből a munkahelyi címemre. Nos ma végre el is szállították a gépemet, több mint egy héttel a hiba regisztrációja után. Talán két hét alatt meg is fordulnak vele és közben nem zúzzák le.
Időközben valahol azt olvastam hogy akár 4-5e Ft-ért is orvosolják a hibát idehaza, valószínűleg sokkal gyorsabban. Ezzel persze a garanciát is buknám, de nem tudom, megéri-e az azonnali megoldás ezt az árat? Ja és miért nincs cserekészülék a MS-nál, mint akár a telefonos cégeknél? Ejhh, f@szom...
Utolsó kommentek