Mit találsz itt?

Egy amatőr játékos gondolatait a Xbox360 játékokról.

Utolsó kommentek

Master Chief vs. Marcus Fenix

2008.05.26. 11:07 | Terrance | Szólj hozzá!

Címkék: halo 3 xbox live xbox360 gears of war

A minap egy “klántársammal” beszélgettem a Halo 3 multiplayer rejtelmeiről. Amikor a régi jó Gears of War-ra terelődött a szó, kibökte, hogy azt ő bizony nem ismeri, nem tud véleményt alkotni. Hát ilyen van? Elkezdtem magyarázni neki, hogy bizony annak is megvan a varázsa, hogy ha lelősz valakit, akkor az lent marad, nem éled újra 2 mp múlva. Be lehet bújni fedezék mögé és lehet azt foggal-körömmel védeni, nem jön feléd 3 méteres ugrásokkal egy master chief és lő fejbe ugrálás közben.

Fedezék mögött:


Miközben magyaráztam, rájöttem, hogy nagyon jó volt a GoW online gyilkolászása. A multiplayer lődözést ezzel kezdtem úgy egy éve, majd miután kijött a Halo 3, arra álltunk át. Sokkal kényelmesebb a bungie remekműve, ez egyértelmű. Van egy lobby, ahol az összes ismerős együtt van és egy csapatban is marad bármi történjék. A GoW-ban néhány meccs után annyira eltértek a pontszámaink hogy nem tudtunk ranked meccset játszani együtt. Ekkor megtaláltuk az assassination módot (az ellenség főnökét kell leszedni) ahol valamiért nem számított annyit a pontszám és a haverokkal együtt tudtunk kaszabolni vagy éppen cafatokra szakadni. Ma már ez múlté, csak nagyon ritkán kerül elő a gamma, nem tudom rávenni a srácokat, pedig mindannyian szerettük. Kíváncsi vagyok népes olvasótáborom hogy van ezzel?

Próbáltam a multi partik erősségeit összeszedni pro és kontra (szubjektív lista):

- a lobby révén könnyen lehet közös zászló mögé felsorakozni
- inspiráló a rang- és medál rendszere
- szélesebb a fegyverarzenál és járművek is vezethetők
- több, nagyobb pályák


- fedezék rendszer
- kiegyensúlyozottabb a fegyverzet (egy sniper vagy rakétavetős harcos kevésbé dominál)

Elég vékonyka lista lett
és ebből a Halo kerül ki győztesen, én mégis a GoW-val játszottam szívesebben. Ha már elkezdődik a csata, az a 2 szempont, amiben erősebb, számomra döntő. Vagy csak az idő jótékony homálya szépíti meg? Nos néhány gondolatot még hozzáfűznék a fenti felsoroláshoz. Nem szeretem a 8-8 elleni Halo 3 partikat, mivel egy káosz az egész. Ha a lelőtt ellenfelek nem élednének fel azonnal a pálya egy másik részén, érdekesebb lehetne, akkor volna értelme taktikázni. Jelen állapotában, az első hallásra jól hangzó 16 fős multiparti egy ész nélküli szaladgálás és kaszabolás. Nem szeretem az ugrabugráló ellenfeleket, ez nem Super Mario. (Ettől még magam is ugrálok, mert gyakran csak úgy lehet túlélni.)

Káosz:

Szóval ha kijön a GoW 2 októberben, amibe esetleg beépítenek valami hasonlót, mint a Halo 3 lobby és rang szisztémája, annak nagyon fogok örülni.

Ti hogy vélekedtek? Tudom hogy sok Call of Duty 4 rajongó van kis hazánkban, de próbáljatok most e kettő között dönteni. Kizárólag az alapján, hogy melyik  multiplayer csatát játszottad / játszod / játszanád szívesebben?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://recreationgamer.blog.hu/api/trackback/id/tr87487853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása