Mit találsz itt?

Egy amatőr játékos gondolatait a Xbox360 játékokról.

Utolsó kommentek

Öcsivadászat

2009.06.12. 12:00 | Terrance | 4 komment

Címkék: xbox360

Egyre jobban kezdek rákattanni a játékok öcsívmentjeinek kiszedésére. No nem a hardcore módon, hiszen nem kezdek el egy játékot másodszor csak emiatt vagy nem játszom olyan önsanyargató módon, hogy pl csak egy fajta fegyverrel vigyek végig egy akciójátékot, de ami nem igényel mondjuk órákig tartó bolyongást azt megpróbálom megnyitni. Arra is hajlandó vagyok, videókat keressek bizonyos ügyességet, trükköt igénylő öcsik megoldásáról, vagy esetleg térképeket a gyűjtögethető tárgyakról. Szóval igazi casual öcsivadász lettem.

Mostanság a Fable II-őt nyúzom, az alap (DLC nélküli) 1000 pontból kb 800 lesz meg, úgy számolom. De mire jó ez??? Lesz egy 800 pontos kijátszásom, na és? Néhanapján ráadásul azon kapom magam, hogy az achievementeken gondolkozok, melyiket mikor fogom tudni kiszedni stb. Aztán arra gondolok a francot se érdekli, a HC rétegtől messze le vagyok maradva, az ismerőseim közül pedig kb ketten-hárman fordítanak ezen eredményekre figyelmet.

No mindegy, azért mégis jólesik hogy már 10e felett járok.

Itt van néhány eredmény, amire büszke vagyok és amihez kellett egy kis plusz és nem csak úgy felvillantak játék közben:

Crackdown:

Nemrégiben egy haverral elővettük ezt a régi, de kitűnő darabot és többek között az alábbi három eredményt húztuk be közös erővel. Az autós trükkökhöz egy felhőkarcoló tetejére lifteztünk onnan kilőve, ledobva sikerült az autókat a megfelelő ideig a levegőben tartani.

Halo 3:

Halo 3:

Itt csak egy olyanom van, amihez kellett az a bizonyos plusz. Picit a szerencsén is múlik, hisz aki szokta nyúzni, tudhatja, hogy hárman egy járműre szállni ostobaság, az anyósülésen ülni tök felesleges. Maximum zászlóvivőknek ajánlott.

 

Overlord:

Overlord:

Ez a 3 öcsi igényelt némi utánajárást. Nem tudom közületek mennyien próbálkoztak ezekkel, az ultimate arcanium szetthez többezer miniont kellett feláldozni, tehát először összeszedni. Az összes teremtmény legyilkolása pedig az óriás csigák miatt volt kissé nyögvenyelős.

Shadowrun:

Shadowrun:

No ebben az ország hetedik legjobb játékosa vagyok az öcsik alapján, holott mindössze 215 (!) pontot szedtem össze. Igaz ugyan, hogy csak 109 olyan elvetemült volt, aki betette a játékot a meghajtóba (a mygamercard.net szerint). A titkom, hogy egy havernak nagy kedvence, így kénytelen voltam hozzá többször csatlakozni, egyébként nem olyan rossz a játék. Szociális érzékenységem miatt felcsernek voltam kitűnő, hamar összegyűlt a 100 katonatárs újraélesztéséért járó eredmény és azért egyszer sikerült megmenteni a zászlónkat is az utolsó 10 méteren, ami nem gyakori eredmény, igazi hőstett!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://recreationgamer.blog.hu/api/trackback/id/tr861180668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matareseklan 2009.06.18. 13:38:48

Ennek az értelme tulajdonképpen annyi, hogy a játék élettartama nő, hiszen egy végigjátszás után újra előveszi az ember, hogy gyűjtse a Gamerscore-okat...
Én a Resident Evil 5-t, Gears of War 2-t, Dead Space-t, Bioshock-t nyomtam újra, akkor már jobban figyelve az achievement-ekre... Mondjuk nehezebb fokozaton elég gáz arra figyelni, hogy tojással gyilkoljam le a zombikat...

matareseklan 2009.06.18. 13:39:18

Egészen véletlenül PS3 tulaj ismerősöd nincs?

Terrance 2009.06.18. 15:06:11

Nincs, az összes havert Xbox-ra beszéltem rá önző módon. :)

Nekem sajna nincs annyi szabadidőm, hogy kétszer fogjak bele egy játékba. Annyi másik van, amit ki kell próbálni.

matareseklan 2009.06.18. 18:13:40

@Terrance: Ez igaz, azonban most pl: jön a nyár, nem nagyon lesz jó megjelenés, ilyenkor ha nem a strandon vagy, simán elő lehet venni a boxot és a régi játékokat, és neki gyűrközni újra...

kár, nyertem egy ps3-s cuccot, aztán gondoltam elajándékozom valakinek (többek között rád gondoltam, hátha)...
süti beállítások módosítása