Néhány napja szereztem be a tavalyi év egyik legjobban várt játékát és mivel a haverok már áradoztak róla, azonnal a Horda játékmódba ugrottunk fejest. Nos ezt nem nagyon lehet abbahagyni. Ha valaki szereti ezt a játékot és még nem próbálta volna, vigyázzon vele! Már ketten osztott képernyőn is óriási (és szerintem végigjátszhatatlan), de négyen-öten csúcsosodhat ki a játékélmény.
A lényeg: egy kiválasztott multiplayer pályán a locust csapatok hullámokban támadnak rank. Az első néhány hullám alatt érdemes megtalálni azt a sarkot vagy vackot, amit védünk mert hamar - a 6-7. szinten - megjelennek az igen combos senior locust officerek. Addigra nem árt biztosítani a hátunkat illetve seggünket, mert a böszme támadók lefoglalják az erőforrásainkat és egy hátunkba kerülő orvtámadó végzetes lehet.
A játék teljes locust kínálatát felvonultatja ez a mód és mivél én a GoW első része után a campaign végigjátszása nélkül ugrottam egyből a Horda torkának, meglepődve tapasztaltam, hogy jónéhány újfajta gyilkos sáska bukkant fel a második részben.
Normál nehézségi szinten, ketten, a 10. szintig bírtuk visszaverni a rohamozó erőket. A buzogányt lóbáló boomer (mauler) és a gömbtestű szörnyön lovagoló locustok együttes támadása sok volt tapasztalatlan kis csapatunknak. 50 szint van a játékban, szóval van még mit fejlődni, de szerintem oda már nem elég 2 fős csapat és ugyancsak nem árt a pályák minden szegletét ismerni.
Zárszóként elmondanám, hogy számomra az a legizgalmasabb rész, amikor a két hullám között az egyszeri játékos elmegy összeszedni az ellenség elhullajtott fegyvereit, közben hallja már a távoli hörgéseket és kiáltásokat és tudja hogy nemsokára valami nagyobb és erősebb jön mint az előbb. Iszkol vissza a fedezékbe és az utolsó néhány méteren már záporoznak a golyók.
Utolsó kommentek