Mit találsz itt?

Egy amatőr játékos gondolatait a Xbox360 játékokról.

Utolsó kommentek

CSI Hard Evidence - csak rajongóknak

2008.07.30. 13:12 | Terrance | 2 komment

Címkék: csi xbox360

A játékot azért szereztem be, mert szeretem a sorozatot és úgy gondoltam barátnővel kitűnően játszható. (Ő régebben szinte függő volt.) Olvastam előtte ugyan, hogy nem korszakos alkotás a játék, igazi kihívást sem jelent, de ez nem rettentett el. Nos azt is kaptam, amit vártam. Ideig-óráig kellemes kikapcsolódást, kisebb fejtörőket, angol nyelvleckét.

A játék során 5 ügyet kell megoldani. Kezdetekkor kapunk egy helyszínt, ahol körbenézünk, bizonyítékokat keresve. Ez a körbenézés nem okozhat különösebb gondot, egy kurzort mozgatunk a képernyőn ami azonnal jelzi, ha az adott terület vizsgálatra érdemes, sőt extra segítségként azt is kiemeli a játék, hogy melyik eszközt használhatjuk az adott típusú bizonyíték felcsipegetéséhez. Ezeket már a helyszínen is vizsgálhatjuk de a kapitányságon egy jól berendezett labor is áll a rendelkezésünkre. Itt szintén segít a játék, különböző logók villognak a gépek monitorján ha van nálunk olyan bizonyíték, amivel tudunk mit kezdeni. A bizonyítékok és tanúvallomások összekaparásával szépen tisztul (néha borul) a kép, újabb helyszínek és tanúk lesznek elérhetők (bizonyíték által alátámasztott erős gyanú hiányában nem kapunk kihallgatási illetve házkutatási parancsot). Mind az öt ügynél más-más sorozatszereplő lesz a partnerünk, aki egyébként maximum arra jó, hogy ha végképp elakadunk, megmondja, hogy mi legyen a következő lépés.

A laborban Stokes-al:

 

A helyszíneken pluszként rovarokat lehet még összeszedni, a köztudottan rovarbuzi Grissom örömére. Az ügy lezárultával tőle kapjuk ugyanis az értékelést, amely során külön megemlíti, hogy nagyon örül az ízeltlábúaknak. Ennek és az igénybe vett segítségnek azonban az égvilágon semmilyen hatása nincs az achievementekre. Ebben kifejezetten szegényes a játék, viszont ezért (vagy ennek ellenére) tudom ajánlani “acsi vadászoknak”. Mindegyik megoldott ügyért 200 pontot kapunk függetlenül attól, hogy azt milyen körülmények között sikerült abszolválnunk.

Szóval végső konklúzióként azt mondom: a sorozat rajongói és achievement hunterek tudják majd értékelni, ha értenek valamelyest angolul.

Pontszám: 5/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://recreationgamer.blog.hu/api/trackback/id/tr84592656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.08.01. 09:54:03

én nem mertem még neki álln, majd talán 1xi

Terrance 2008.08.01. 16:04:57

Pedig időben se vesz el szerintem sokat, egy ügy talán 2-3 óra. Végigrohanva kevesebb.
süti beállítások módosítása