Mit találsz itt?

Egy amatőr játékos gondolatait a Xbox360 játékokról.

Utolsó kommentek

Godfather - egy játék a múltból

2008.05.09. 17:21 | Terrance | Szólj hozzá!

Címkék: xbox360 godfather

A sztori röviden: egy friss katonát alakítunk a Corleone családban, akire először kisebb lélegzetvételű feladatokat bíznak. Védelmi pénz beszedése, boltosok, civilek megfélemlítése az első néhány egyszerűbb feladat, miközben megtanulhatjuk a kezelést is. Majd a játék felveszi a filmből ismert történetszálat és mi olykor megfigyelőként, olykor aktív szereplőként láthatunk ismerős képsorokat. Közben elkezdhetjük növelni a respektünket, gyűjtögetni a pénzünket és lépegetni a család ranglétráján.

Felemás érzéseim vannak a játék félig-végig-játszása után. Ha valaki szereti a filmet, a játék hangulata könnyen magával ragadja. A mellékküldetések: a területszerzés, a bérgyilkosságok és a szívességek roppant színessé teszik a játékot. Nekem sokszor elég nehéz volt letennem. Az 50-es évek-beli New Yorkban bolyongva tényleg a filmben éreztem magam. Többször elhatároztam, hogy ellátogatok egyszer, a mindenhonnan látható, Empire State Building lábához, de végül valamiért nem tettem meg. Erős a gyanúm hogy nem sikerült volna, a térkép azért nem volt GTA szintű. Ez a játékélmény szempontjából csak egy apróbb hiba volt.

Hogy mi az ami miatt nem ajánlanám mégsem?

A grafika! Hát az valami fergetegesen sz@r. Több mint valószínű hogy az EA az Xbox verziót adta el még egyszer. Nem mai a játék, ez is tény. 2006 szeptemberében adták ki 360-ra. (Az Xbox verzió májusi.) Az átvezető képsorokon dolgoztak kicsit, az öreg Don Vito is roppant élethű (már a többi archoz képest) de a város bizony jártamban-keltemben elborzasztott. Ha épp nem volt küldetésem többször megfordult a fejemben hogy miért játszok én egy olyan játékkal 360-on, ami nem használja ki a gép erőforrásait. Hát vannak erre konzolra gyönyörűen megrajzolt játékok, mér’ is nem játszok azokkal…

Ez szerintem ma már ronda (nagyítsátok és meglátjátok):


Még kettő hibát tudnék felhozni, a korábban már említett térkép bizony elég foghíjas volt. Persze érthető, hogy nem akarták az egész korabeli dél-Manhattant lemodellezni (+ Brooklyn és New Jersey egy része) de mégis zavart, hogy a városrészek közötti több kilométeres összekötő utakon nincs egyetlen mellékutca sem.

A második, komolyabb hiba az autók vezetése volt. Az nagyon messze volt bármitől, amit konzolon megszokhattunk. Nagyon nem ragoznám, sz@r és kész.

Mindent összevetve jól elszórakoztam vele, amennyi achievement-et tudtam, azt kiszedtem belőle. 195 pont - elég szánalmas, de a nagy részét a teljes végigjátszáskor kapja meg az ember, arra meg már nem vitt rá a lélek. Először egy 6/10-et adtam volna rá, de a hangulata megfogott és jól szórakoztam vele. Asziszem ez a lényeg. Szóval:

Pontszám: 6.5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://recreationgamer.blog.hu/api/trackback/id/tr70461626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása